Jackpot Betfirst Casino Betfirst Casino

FAQ (Terug)

Hier vind je alle benodigde informatie en antwoorden op je vragen!

Accountbeheer

Hoe kan ik me registreren op betFIRST?

Registeren is gratis. Wacht dus niet langer! Het kan niet makkelijker: klik aan de rechterbovenkant van de home page op ‘Registreren‘ en vul je gegevens in. Voltooi je registratie door op ‘Account openen’ te klikken.

Kan ik meerdere accounts openen op betFIRST?

Op betFIRST is uitsluitend één account per speler toegestaan. Het openen en gebruiken van verschillende accounts is in strijd met onze algemene voorwaarden en kan leiden tot blokkering of sluiting van de betreffende accounts.

Wat kan ik doen als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord ben vergeten?

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’ aan de rechterbovenkant van de home page en het formulier invullen.Vervolgens wordt er een nieuw tijdelijk wachtwoord gestuurd naar je e-mailadres. Wij raden sterk aan om dit wachtwoord te veranderen bij de eerstvolgende keer dat je inlogt.

Kan ik mijn e-mailadres gebruiken om in te loggen?

Ja. Je kan je voortaan inloggen op je betFIRST account door ofwel je e-mailadres of gebruikersnaam in te voeren. Je kan enkel het e-mailadres gebruiken dat verbonden is aan je account, andere e-mailadressen zullen niet herkend worden.

Hoe kan ik mijn paswoord veranderen?

Hier bij betFIRST stellen we prijs op de veiligheid van onze klanten. Om jouw data te beschermen moedigen we je daarom aan om je paswoord regelmatig te veranderen. Daarom adviseren we je elke zes maanden om je paswoord te veranderen door een aangepaste Verander Paswoord pop up te tonen wanneer je inlogt. Al wat je moet doen is het formulier invullen om je nieuwe paswoord aan te maken. Weet ook dat je geen nieuw paswoord moet aanmaken, daar je simpelweg door kan gaan naar je account door op de Doorgaan zonder je paswoord te veranderen link te klikken.

Je kan je paswoord ook op elk moment veranderen door naar de Verander Paswoord sectie in het Mijn Account tabblad van de Kassa te gaan. Je moet je huidige paswoord invoeren en daarna het nieuwe paswoord twee keer om het te wijzigen.

Hoe kan ik de Digicode functie inschakelen om sneller in te loggen op mijn account?

De Digicode functie staat je toe in te loggen op je account door simpelweg je unieke 4-cijferige code in te voeren. Deze zeer veilige optie is enkel beschikbaar op mobiele toestellen en tablet computers. Deze functie kan ingeschakeld en uitgeschakeld worden op elk moment.

Om er gebruik van te maken moet je simpelweg de onderstaande stappen volgen:

  • Ga naar de Instellingen sectie van het hamburger menu of het Mijn Account menu
  • Schakel Digicode in
  • Stel in en bevestig je 4-cijferige code
  • Log de volgende keer in met je 4-cijferige code

Hoe kan ik mijn persoonlijke documenten uploaden?

Denk er allereerst aan dat alle spelers hun identiteitsbewijs moeten opsturen voordat ze geld van hun account opnemen.

Om je documenten te uploaden, gaat u naar de kassa en klik vervolgens op het tabblad Mijn account en vervolgens op Documentuploader. Volg de instructies op het scherm, upload de kopieën van uw documenten door op het bijbehorende pictogram te klikken en druk vervolgens op VERSTUUR.

Hou er rekening mee dat je zowel de voor- als achterkant van je ID moet verzenden. Als je dit niet doet, zullen onze medewerkers je account als nog niet gecertificeerd registreren, waardoor je geen geld meer kan opnemen.

Hoe kan ik geld overboeken tussen mijn betFIRST-accounts?

Je kunt cash geld overboeken tussen je betFIRST Sport- en betFIRST Casino-accounts via de Kassa onder het gedeelte Overboeking. Voer eenvoudig het bedrag in dat je wilt overboeken en klik om te bevestigen.

Hoe stel ik Reality Check waarschuwingen in op mijn account?

Om je speeltijd te beheersen kan je een Reality Check waarschuwing instellen. Om gebruik te maken van deze Reality Check tool, volg alsjeblieft deze stappen:

  • Log in op je betFIRST account
  • Ga naar de Verantwoord Spelen sectie van de Kassa
  • Selecteer het Reality Check tabblad
  • Kies het product waar je je waarschuwing voor wilt instellen
  • Wijzig jouw instellingen om de tijdsperiode in te stellen
  • Vul je wachtwoord in om de wijzigingen op te slaan

Eens ingesteld zal er een pop-up waarschuwing verschijnen als herinnering dat je voor de gespecifieerde tijdspanne ingelogd bent. Indien je ingelogd blijft ontvang je na dezelfde tijdspanne nog een waarschuwing zodat je je speeltijd in de gaten kan houden.

De Reality Check tijd begint te lopen zodra je inlogt. Indien je enige wijzigingen doorvoert, zal de nieuwe instelling ingaan vanaf de volgende keer dat je inlogt.

Indien je de waarschuwingen vaker wilt ontvangen, zullen de wijzigingen meteen van toepassing zijn, maar als je ze minder vaak wil ontvangen duurt het 24u voor dit wordt toegepast.

Overweeg ook dat de standaardinstelling 60 minuten is, dit volgens de lokale wetgeving.

Hoe kan ik mezelf uitsluiten?

Indien je je zorgen maakt dat je risico loopt om een gokprobleem te ontwikkelen of je op dit moment een gokprobleem hebt, je kan jezelf uitsluiten voor een specifieke periode van 24u, 7 dagen, 1 maand, 6 maanden of permanent. Om gebruik te maken van deze Zelfuitsluitingstool moet je deze stappen volgen:

  • Log in op je betFIRST account
  • Ga naar de Verantwoord Spelen sectie van de Kassa
  • Selecteer het Zelfuitsluitingstabblad
  • Kies het product waar je je zelfuitsluiting voor wilt instellen
  • Wijzig jouw instellingen om de tijdsperiode in te stellen
  • Vul je wachtwoord in om de wijzigingen op te slaan

Gedurende een periode van zelfuitsluiting zal je je account niet kunnen gebruiken om te wedden of te spelen, maar je zal nog altijd kunnen inloggen om enig saldo af te halen. Het zal niet mogelijk zijn om je account om enige reden te heropenen, en betFIRST zal er alles aan doen om enige accounts die je opent op te sporen en te sluiten.

We verwijderen je ook uit onze marketing databases, maar we raden ook aan dat je betFIRST uit je notificaties verwijdert en je custom inbox uitschakelt.

Hoe check ik mijn speelgeschiedenis?

Om een duidelijk en gedetailleerd overzicht te hebben van de spellen die je speelde, kan je de Speelgeschiedenis sectie op elk moment bezoeken. Al wat je moet doen is de Speelgeschiedenis sectie selecteren in het Mijn Account menu.

In deze sectie kan je de tijdsperiode van jouw keuze selecteren om al je spins per spel en per dag te zien.

Hoe open ik een Cash Card account?

Je kan op elk moment een Cash Card account openen zelfs als je al geregistreerd bent op betFIRST. Al wat je moet doen is naar één van onze vele shops over het hele land gaan en het Cash Card registratieformulier invullen. Aan de kassa van de shop kan je cash op je Cash Card crediteren om weddenschappen te plaatsen op betFIRST, op de desktop of mobiele versie.

Eens je account gecreëerd is, krijg je wannneer je inlogt de kans om of met je online of met je Cash Card te spelen. Je bent helemaal vrij om te kiezen welke account je wil gebruiken. Daarna kan je overschakelen van de ene account naar de andere wanneer je maar wilt. Het is echter niet toegestaan om geld over te zetten tussen de twee.

Om alle details omtrent de Cash Card te vinden, bezoek onze specifieke sectie.

Hoe kan ik een pauze nemen?

Indien je een pauze wil nemen van het spelen op onze website, kan je kiezen dit te doen voor een specifieke periode van 24u, 48u, 14 dagen of 30 dagen. Om gebruik te maken van deze Neem een Pauze tool, volg alsjeblieft deze stappen:

  • Log in op je betFIRST account
  • Ga naar de Verantwoord Spelen sectie van de Kassa
  • Selecteer het Neem een Pauze tabblad
  • Kies het product waar je je een pauze voor wil instellen
  • Wijzig jouw instellingen om de tijdsperiode in te stellen
  • Vul je wachtwoord in om de wijzigingen op te slaan

Gedurende een afkoelperiode zal je je account niet kunnen gebruiken om te wedden of te spelen, maar je zal nog altijd kunnen inloggen om enig saldo af te halen. Het is niet mogelijk om je account te heractiveren tot je gekozen periode tot een einde komt. Zodra de Pauze Nemen periode voorbij is, krijg je weer toegang tot je account en kan je opnieuw spelen.

We verwijderen je ook uit onze marketing databases, maar we raden ook aan dat je betFIRST uit je notificaties verwijdert en je custom inbox uitschakelt.

Hoe kan ik mijn account sluiten?

Indien je wenst om niet langer bij ons te spelen, kan je je account sluiten. Je kan ook beslissen een Pauze te Nemen voor enkele dagen of weken indien je denkt dat je risico loopt op een gokprobleem of als je denkt dat je op dit moment een gokprobleem hebt kan je beslissen jezelf uit te sluiten. Om gebruik te maken van de Account Sluitingstool moet je deze stappen volgen:

  • Log in op je betFIRST account
  • Ga naar de Mijn Account sectie van de Kassa
  • Selecteer het Accountsluitingstabblad
  • Vermeld de reden waarom je je account wil sluiten
  • Vul je wachtwoord in om de wijzigingen op te slaan

Eens je account gesloten is, kan je enig overblijvend saldo afhalen. Maar je kan dit enkel en alleen doen indien je account geverifieerd is. Merk alsjeblieft op dat je niet langer fondsen zal kunnen storten of zal kunnen spelen op enige van onze producten.

Indien je je account wenst te heropenen kan je dit op enig moment doen door contact op te nemen met onze klantendienst.

We verwijderen je ook uit onze marketing databases, maar we raden ook aan dat je betFIRST uit je notificaties verwijdert en je custom inbox uitschakelt.

Stortingen en Uitbetalingen

Hoe maak ik een storting?

Je kunt eenvoudig en geheel veilig geld storten. Log in op de site en klik rechtsboven op 'Storten'. Hier vind je de verschillende betaalmethodes die we aanbieden.

Wat betekent IBAN en waar kan ik dit vinden?

IBAN staat voor 'International Bank Account Numner' en wordt gebruikt om op internationale schaal bankrekeningen te identificeren. Het is een unieke standaardcode die internationaal gebruik wordt om betalingen te verwerken. Het garandeert de veiligheid van je internationale betalingen. Je kunt jouw IBAN terugvinden in je rekeninggegeven (RIB). Het is opgemaakt uit 27 tekens (waarvan 2 letters aan het begin) en bevat een RIB, een tweeletterige landcode (BE voor België) en een controle getal bestaande uit 2 cijfers.

Kan ik een uitbetaling annuleren en het geld op mijn account terugzetten?

Je kan een uitbetaling annuleren en het bedrag terugzetten op je account om vervolgens verder te spelen. Om een uitbetaling te annuleren, dien je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantendienst via e-mail, telefoon of chat.

Kan ik een storting maken met mijn bankkaart?

Ja, je kan op onze website met een bankkaart een storting te maken. Dit is mogelijk door gebruik te maken van onze beschikbare e-wallets: Bancontact, Checkout en Hipay.

Waarom kan ik niet langer gebruik maken van mijn kredietkaart om geld te storten op mijn spelersacco

Controleer voor de zekerheid eerst of je de veiligheidscode (3 cijfers op de achterkant) correct hebt ingevoerd. Zorg er ook voor dat de ingangsdatum en vervaldatum correct zijn. Als dat het geval is, kunnen wij je adviseren om contact op te nemen met je bank om te controleren of er geen beperkingen gelden voor het gebruik van je kaart. Mocht het probleem hierna nog steeds bestaan, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantendienst.

Kan ik storten met een overschrijving?

Ja, het is mogelijk om op onze website te storten met een overschrijving. Je dient echter wel in staat zijn om onze klantendienst van bewijs van betaling te voorzien om de betaling te valideren.

Wat betekent BIC/SWIFT en waar kan ik dit vinden?

BIC staat voor 'Bank Identifier Code' en is de unieke identificatiecode van jouw bank. Het wordt gereguleerd door een bedrijf genaamd SWIFT (Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication) Het wordt gebruikt om je bank meteen te kunnen identificeren en er tegoeden naar over te maken. Jouw BIC vind je op je bankafschrift en bestaat uit 8-11 tekens. Afhankelijk van je betalingsvoorkeuren zijn er 5 opties om uit te kiezen bij het maken van opnames.

Hoe vraag ik een uitbetaling aan?

Ga in je account naar de Kassa en klik vervolgens op 'Uitbetalen'. Voer je rekeninggegevens in en bevestig je verzoek. Je uitbetalingsverzoek zal zo spoedig mogelijk door onze betaalpartner worden verwerkt.

Houd er rekening mee dat dit meerdere dagen in beslag kan nemen als het spelersaccount eerst geverifieerd moet worden.

Welke zijn de beschikbare uitbetalingsmethodes?

Afhankelijk van je betalingsvoorkeuren zijn er 9 opties om uit te kiezen bij het maken van opnames.

Alle spelers kunnen bankoverschrijvingen gebruiken. Om ervoor te zorgen dat een correcte en veilige opname wordt uitgevoerd, moet je ervoor zorgen dat de kaart die je gebruikt dezelfde is als de kaart die op je spelersaccount is geregistreerd.

Voor diegenen die Paypal gebruiken om stortingen te doen op de site, is het ook mogelijk om geld op te nemen via hun Paypal-account.

Evenzo kunnen Skrill-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun Skrill-account.

Evenzo kunnen NETELLER-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun NETELLER-account.

Evenzo kunnen Paysafe-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun Paysafe-account.

Evenzo kunnen Checkout-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun Checkout-account.

Evenzo kunnen MuchBetter-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun MuchBetter-account.

Evenzo kunnen CASHlib-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun CASHlib-account.

Evenzo kunnen Trustly-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun Trustly-account.

Waar kan ik de stortingen en uitbetalingen die ik deed nakijken?

Om een duidelijk en gedetailleerd overzicht te hebben van de financiële transacties die je maakte sinds je je registreerde op betFIRST kan je onze Geschiedenis sectie bekijken. Deze is onderverdeeld in vier subsecties (Aangevraagde Uitbetalingen, Gevalideerde Uitbetalingen, Gemaakte Stortingen & Gemaakte Transfers). Al wat je moet doen is naar de kassa navigeren en de Geschiedenis sectie of de subsectie die je wil zien selecteren.

In deze sectie kan je de tijdsperiode van jouw keuze selecteren om al je stortingen, uitbetalingen en transfers na te kijken. Op deze manier vind je makkelijk het bedrag en de ID van elke transactie evenals de betaalmethode die je gebruikte.

Hoe kan ik mijn stortingslimieten instellen?

Bij betFIRST willen we je zoveel mogelijk hulp bieden om je spelactiviteiten op een verantwoorde manier te beheren en daarom zijn er restrictiemogelijkheden om je te beschermen terwijl je aan het spelen bent.

Je kunt deze tools gebruiken voor al onze producten en je eigen stortingslimieten instellen. Het is belangrijk om jezelf limieten te stellen en te weten wanneer je moet stoppen. Het is de verantwoordelijkheid van iedere speler om zich er bewust van te zijn hoe belangrijk het is om zijn eigen limieten in te stellen. Op die manier kan je voorkomen dat je te veel geld uitgeeft aan kansspelen, of dat je het plezierige aspect van de activiteit uit het oog verliest. Het is belangrijk dat je zelf je limieten instelt en je hieraan houdt, om te voorkomen dat je als gevolg van kansspelen schulden maakt.

Overdadig spelen kan erg schadelijke gevolgen hebben. Als je niet in staat bent om je gokgedrag te controleren, raden we je aan om niet te wedden op onze website.

Bepaal de stortingslimieten om bij te houden hoeveel je uitgeeft

Blijf in controle over het spel - en je geld - door je eigen limieten in te stellen voor stortingsbedragen, zodat je zelf kunt bepalen hoeveel geld er op je rekening komt. Je kunt ervoor kiezen om deze bedragen per dag, per week of per maand in te stellen. Om gebruik te maken van deze stortingslimieten moet je deze stappen volgen:

  • Log in op je betFIRST-account
  • Ga naar de Verantwoord Spelen sectie van de Kassa
  • Selecteer de Mijn limieten tab
  • Kies het product dat je zelf wilt beperken
  • Wijzig je instellingen om de tijdsperiode en stortingslimieten in te stellen
  • Voer je wachtwoord in om de veranderingen op te slaan.

Houd er rekening mee dat limieten op elk moment kunnen worden verlaagd of verhoogd.

In overeenstemming met de Belgische wetgeving wordt de limiet onmiddellijk geactiveerd wanneer je voor het eerst je eigen limiet instelt. Als je je limiet verlaagt, wordt de nieuwe limiet op verzoek binnen 72 uur actief. Als je je limiet verhoogt, wordt de nieuwe limiet op verzoek binnen 72 uur actief.

Volgens de lokale wetgeving, kunnen alle spelers die een account openen vanaf 1 maart 2020 niet langer meer dan € 500 per week storten.

Waarom moet ik een extra stap in authenticatie doorgaan wanneer ik met mijn debietkaart stort?

Vanaf 1 januari 2021 vereist een nieuwe EU-wet - de Payment Services Directive (PSD2) - dat alle online betalingen in de EU een extra authenticatie stap doorgaan. Wat betekent dit voor mij? Of je een aankoop doet met je mobiele computer, mobiele telefoon of andere digitale toestellen, het kan zijn dat je door een extra veiligheidscheck geleid wordt om je identiteit te bevestigen. Dit laat je bank of kaartuitgever weten dat jij de aankoop doet en beschermt je tegen fraude. Wanneer het specifiek aankomt op aankopen met kaart, of wanneer je een storting doet met je kaart, moet je je transactie authenticeren voor deze goedgekeurd kan worden. Hoewel je normaal gezien wordt doorverwezen naar de website van je kaartuitgever om je transactie te authenticeren zal het gebruikte systeem afhangen van je bank of financiële instelling. Het kan zijn dat je een one-time passcode moet invoeren die je via SMS of e-mail ontvangt, de transactie moet bevestigen met je mobiele app of zelfs door biometrics (zoals vingerafdruk of gezichtsherkenning) te gebruiken. Het kan zelfs al zijn dat als je online aankopen doet met je Visa of Mastercard dat je 3D authenticatie systemen hebt ervaren zoals 'Visa Secure' of 'Mastercard ID check'. Indien je niet zeker bent over de specifieke authenticatiemethode die je bank gebruikt, neem contact met hen op door te bellen naar het nummer op de achterkant van je kaart of door contact op te nemen via hun app of website.

Technische problemen

Wat moet ik doen als er sprake is van een technisch probleem op de website?

Wij doen al het mogelijke om ervoor te zorgen dat de website altijd goed functioneert. Echter, soms komt het voor dat er storingen optreden bij bepaalde elementen. Wij kunnen je in dat geval adviseren om geduldig te blijven en je browser te vernieuwen. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. Deze is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Marketing

Hoe kan ik mij aanmelden/afmelden voor de nieuwsbrief?

Om de nieuwsbrief te kunnen ontvangen moet er een geldig e-mailadres gekoppeld zijn aan je spelersaccount. Als je de nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen kun je ons een mail sturen of klikken op de link ‘uitschrijven’in de nieuwsbrief.

Hoe schakel ik Push Notificaties in?

Indien je aangepaste Push Notificaties wil inschakelen moet je simpelweg toestemming geven tijdens de opt-in vraag die getoond wordt als je inlogt.

Merk op dat deze pop-up niet automatisch elke keer verschijnt. Daarom kan het zijn dat je deze dienst moet inschakelen via de instellingen van je browser of App.

De e-mails van betFIRST komen in mijn spam-folder terecht. Hoe kan ik ervoor zor

Het aantal legitieme e-mails van betFIRST dat automatisch verwijderd wordt of wordt doorgestuurd naar de spam-folder of ongewenste e-mail neemt alsmaar toe als gevolg van nieuwe anti-spam filters die software- en andere providers installeren.

Via deze link vind je een aantal eenvoudige stappen, die je kunt volgen om ervoor te zorgen dat onze e-mails in je INBOX terechtkomen, waaronder de uitleg over hoe je betFIRST aan je veilige lijst of toegestane afzenderslijst kunt toevoegen op jouw e-maildienst of ant-spam software.

Hoe beheers ik mijn marketingvoorkeuren?

Volgens de GDPR richtlijnen heb je recht om je marketingvoorkeuren op elk moment te bekijken en te wijzigen. Al wat je moet doen is:

 

  • Ga naar de Mijn Account sectie van de Kassa.
  • Selecteer het Voorkeuren tabblad.
  • Wijzig je toestemming per communicatie kanaal.

 

Je kan bijvoorbeeld beslissen marketing e-mails te ontvangen en geen marketing SMS'en meer te ontvangen.

Hoe kan ik mijn Inbox bekijken?

Om jezelf op de hoogte te houden moet je een oogje houden op je Inbox. Op deze manier kom je alles te weten over de nieuwste functies en informatie omtrent je account. Al wat je moet doen is het Post icoontje in de hoek rechts onderaan op desktop, en in het hamburger menu op mobiele toestellen, klikken.

Je wordt altijd op de hoogte gesteld van nieuwe berichten daar het Post icoontje je het aantal ongelezen berichten in je inbox toont.

Indien je deze functie wil uitschakelen, kan je dit op elk moment doen door de schakelaar bovenaan de Inbox uit te schakelen.

Features

Hoe vaak wordt het jackpot bedrag in de spel previews bijgewerkt?

Het jackpot bedrag dat wordt weergegeven op de spel previews wordt voor ieder spel met deze functie om de 30 minuten bijgewerkt. Daarom kan het gebeuren dat het jackpot bedrag niet volledig overeenkomt met het bedrag dat je daadwerkelijk kunt winnen.

Hoe neem ik deel aan een toernooi?

Je kan deelnemen aan elk beschikbaar toernooi zolang je je inschrijft. Al wat je moet doen is op de Inschrijven knop klikken om de buy-in bijdrage (dit bedrag verschilt per toernooi) te betalen.

Eens bevestigd, wordt je balans bijgewerkt en je deelname opgeslagen. Je vindt de toernooien waarin je meedoet in de aangepaste Mijn Toernooien pagina die je vindt op de Toernooi pagina.

Kan ik me inschrijven als een toernooi al gaande is?

Je hebt alle controle wat betekent dat je helemaal vrij bent om je in te schrijven voor een toernooi dat al begonnen is.

Kan ik deelnemen aan verschillende toernooien tegelijkertijd?

Ja, je kan aan zoveel toernooien deelnemen als je maar wilt. Onthoud wel dat indien een spel inbegrepen is voor meerdere toernooien, dat de punten die je verdient toegekend worden aan het 1e toernooi waar je je voor hebt ingeschreven.

Bijvoorbeeld: Je besloot om deel te nemen aan het “Dice Slot Megaways” toernooi op 17 februari om 14:00 (start datum: 19 februari om 10:00) en besluit daarna om deel te nemen aan het “Dice Slot” toernooi op 17 februari om 15:00 (start datum: 18 februari om 17:00). Alle punten die je verzamelt op Aztec Gold Megaways Dice, welke in aanmerking komt voor beide toernooien, worden toegekend aan het “Dice Slot Megaways” toernooi.

Kan ik deelnemen aan een toernooi met mijn Cash Card account?

Ja, je kan deelnemen aan een toernooi met je Cash Card of Online account. Vergeet niet dat het buy-in bedrag (evenals rebuy en rebuy extra tijd bijdragen waar je mogelijk voor betaalt) afgetrokken zal worden van het account waarmee je je hebt ingeschreven voor het toernooi. Mogelijke cash prijzen worden tevens aan hetzelfde account toegevoegd.

Vermeldenswaard is dat het niet verplicht is om met beide accounts deel te nemen aan een toernooi. Indien je je inschrijft voor het “Dice Games 42” toernooi met je Online account kan je dus tevens aan dit toernooi deelnemen met je Cash Card account, en andersom.

Hoe verdien ik punten tijdens een toernooi?

We raden je aan de bijgesloten regels van enig toernooi door te nemen voor je je inschrijft.

Zo worden punten berekend

Punten kunnen op drie manieren berekend worden. Je kan de gebruikte berekeningswijze vinden op het Algemene tabblad van ieder toernooi.

- Totale Inzetten

- Netto Winsten

- Hoogste Winst

Totale Inzetten

Hoe meer je inzet, hoe meer punten je verzamelt!

Bijvoorbeeld: Indien de conversie €1 = 1 punt is en alle inzetten die je tijdens het toernooi maakt € 500 waard zijn, verdien je in totaal 500 punten.

Netto Winsten

Hoe meer je wint, hoe meer punten je verdient!

Bijvoorbeeld: Indien de conversie €1 = 1 punt is en alle winsten die je verzamelt tijdens de toernooiperiode € 1.000 waard zijn na een totale inzet van €200, verdien je 800 punten in totaal.

Hoogste Winst

Hoe groter je grootste winst, hoe meer punten je verzamelt!

Bijvoorbeeld: indien de conversie €1 = 1 punt is en je hoogste winsten in een enkele ronde tijdens het toernooi €2.000 is, dan ontvang je 2000 punten. Je puntentotaal wordt alleen vervangen en geüpdate indien je tijdens het toernooi een hogere winst behaalt.

Waarom worden mijn punten niet berekend?

Er zijn een aantal redenen waarom je punten niet berekend kunnen worden:

- Het spel die je speelt valt niet onder de inbegrepen spellen.

- Het spel die je speelt is inbegrepen in meerdere toernooien, en je hebt jezelf eerder ingeschreven op een ander toernooi. In dit geval zullen je punten aan dat toernooi toegevoegd worden.

- Je spelronde is nog niet afgelopen.

- Je spelronde is afgelopen na het einde van het toernooi.

Houd er rekening mee dat spelrondes alleen meetellen indien deze aflopen voor het einde van het toernooi.

Bijvoorbeeld: Het toernooi “GOLD” eindigt om 22:00. Indien de ronde eindigt om 22:01, zelfs als deze begon om 21:59, wordt deze niet in overweging genomen voor de verzamelde punten voor dit toernooi.

Waar kan ik de in inbegrepen spellen voor een specifiek toernooi vinden?

Je kan bij elk toernooi een overzicht van de inbegrepen spellen vinden door het Inbegrepen Spellen tabblad te selecteren. Dit kan je vinden op de pagina van het toernooi waaraan je wil deelnemen.

Hoe vaak worden de toernooi rankings bijgewerkt?

De ranking wordt in real time bijgewerkt voor alle toernooien.

Wat is de rebuy optie?

De rebuy optie is een extra optie beschikbaar op sommige toernooien.

Het kan zijn dat je geld opraakt terwijl het toernooi nog bezig is. Indien dit voorvalt en er een rebuy optie beschikbaar is, kan je nog steeds verder spelen.

Klik om dit te doen op de rebuy knop op de toernooi pagina. Er zal je gevraagd worden om de rebuy bijdrage te betalen. Na bevestiging kan je meer punten verdienen!

Merk op dat de rebuy optie enkel zichtbaar wordt als je geen geld over hebt op je account.

Je kan de rebuy optie ook een maximaal aantal keer gebruiken evenals een maximaal aantal punten verdienen. Dit ligt vast per toernooi.

Je kan de rebuy informatie gemakkelijk vinden onder het Algemeen tabblad op de toernooi pagina. Staat er geen rebuy informatie? Dan is deze optie niet beschikbaar voor het toernooi.

Wat is de rebuy extra tijd optie?

De rebuy extra tijd optie is een extra optie beschikbaar op sommige toernooien.

Met deze optie kan je de duur van het toernooi verlengen door extra tijd in te kopen. Klik hiervoor op de rebuy extra tijd knop op de toernooipagina en bevestig het rebuy extra tijd bedrag.

Na bevestiging wordt de eindtijd van het toernooi automatisch bijgewerkt om je toe te laten langer punten te verzamelen!

Merk wel op dat de rebuy extra tijd optie een uur voor het einde van het toernooi actief wordt.

Je kan tijdens de extra tijd een maximaal aantal punten verdienen. Dit ligt vast per toernooi.

Je kan de rebuy extra tijd informatie gemakkelijk vinden onder het Algemeen tabblad op de toernooi pagina. Staat er geen rebuy extra tijd informatie? Dan is deze optie niet beschikbaar voor het toernooi.

Wat is het verschil tussen een vaste prijzenpot en een progressieve prijzenpot?

Elk toernooi krijgt een unieke prijzenpot toegewezen. Je vindt deze info onder het Algemeen tabblad van de toernooipagina.

Prijzen in een vaste prijzenpot zijn vastgesteld voor de duurt van het toernooi, maar een progressieve prijzenpot kan toenemen! De prijzen die aan het begin van een progressief toernooi worden weergegeven, zijn gegarandeerde prijzen.

Progressieve prijzenpoten verhogen elke keer wanneer een speler besluit om zich in te schrijven voor het toernooi, of de rebuy en/of de rebuy extra tijd opties te gebruiken. Een percentage van de betaalde bijdrages wordt toegevoegd aan de prijzenpot. Dit percentage wordt per progressief toernooi bepaald en kan gevonden worden op de “regels” pagina van het toernooi.

Hoe vaak worden de progressieve prijzenpoten bijgewerkt?

Progressieve prijzenpotten worden elke 30 minuten bijgewerkt.

Wanneer ontvang ik de toernooiprijzen?

Je ontvangt je prijs binnen een uur na het einde van het toernooi. Zodra je een e-mail hebt ontvangen waarin vermeld wordt hoeveel je gewonnen hebt, zal het bedrag automatisch op je account gecrediteerd worden.

Merk wel op dat voor de toernooien waar je de extra tijd optie kan gebruiken, de prijzen uitbetaald worden binnen een uur na de extra tijdsperiode.

Wat is de Addon optie?

De addon optie is een extra optie beschikbaar op sommige toernooien.

Deze optie geeft je de mogelijkheid om extra punten te ontvangen op een toernooi zodra je je geregistreerd hebt en aan de voorwaarden voldoet. Indien je extra punten op een toernooi kan ontvangen, is de addon optie zichtbaar onder het Algemeen tabblad op de toernooi pagina.

Om de punten te ontvangen dien je aan de voorwaarden te voldoen. Deze voorwaarden blijven hetzelfde: je moet je inschrijven voor het toernooi (of de toernooien) zichtbaar in de pop-up.

Klik op het informatie icoontje in het addon veld om de deze te zien.

Eens je deelname op alle in aanmerking komende toernooien bevestigd is, worden de extra punten automatisch toegewezen!

Hoe lang kan ik de voorgaande toernooien checken?

Wil je toernooi bekijken waarin je hebt deelgenomen? Ga naar de hoofdpagina Toernooien” en klik op Mijn Toernooien.

Klik vervolgens simpelweg op “Vorige” om de toernooien te bezichten die in de afgelopen 15 dagen zijn geëindigd.

Top