Virtuele Sporten Betfirst Casino Betfirst Casino

betFIRST Casino FAQs(Terug)

Hier vind je alle benodigde informatie en antwoorden op je vragen!

Accountbeheer  

Hoe kan ik me registreren op betFIRST? 

Registeren is gratis. Wacht dus niet langer! Het kan niet makkelijker: klik aan de linkerbovenkant van de home page op ‘Registreren‘ en vul het formulier in. Voltooi je registratie door op ‘Account openen’ te klikken.

Kan ik meerdere accounts openen op betFIRST? 

Op betFIRST is uitsluitend één account per speler toegestaan. Het openen en gebruiken van verschillende accounts is in strijd met onze algemene voorwaarden en kan leiden tot blokkering of sluiting van de betreffende accounts.

Wat kan ik doen als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord ben vergeten? 

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’ aan de rechterbovenkant van de home page en het formulier invullen.Vervolgens wordt er een nieuw tijdelijk wachtwoord gestuurd naar je e-mailadres. Wij raden sterk aan om dit wachtwoord te veranderen bij de eerstvolgende keer dat je inlogt.

Kan ik mijn e-mailadres gebruiken om in te loggen? 

Ja. Je kan je voortaan inloggen op je betFIRST account door ofwel je e-mailadres of gebruikersnaam in te voeren. Je kan enkel het e-mailadres gebruiken dat verbonden is aan je account, andere e-mailadressen zullen niet herkend worden.

Hoe kan ik de Digicode functie inschakelen om sneller in te loggen op mijn account?  

De Digicode functie staat je toe in te loggen op je account door simpelweg je unieke 4-cijferige code in te voeren. Deze zeer veilige optie is enkel beschikbaar op mobiele toestellen en tablet computers. Deze functie kan ingeschakeld en uitgeschakeld worden op elk moment.

Om er gebruik van te maken moet je simpelweg de onderstaande stappen volgen:

  • Ga naar de Instellingen sectie van het hamburger menu of het Mijn Account menu
  • Schakel Digicode in
  • Stel in en bevestig je 4-cijferige code
  • Log de volgende keer in met je 4-cijferige code

Hoe kan ik mijn persoonlijke documenten uploaden? 

Denk er allereerst aan dat alle spelers hun identiteitsbewijs moeten opsturen voordat ze geld van hun account opnemen.

Om je documenten te uploaden, gaat u naar de kassa en klik vervolgens op het tabblad Mijn account en vervolgens op Documentuploader. Volg de instructies op het scherm, upload de kopieën van uw documenten door op het bijbehorende pictogram te klikken en druk vervolgens op VERSTUUR.

Hou er rekening mee dat je zowel de voor- als achterkant van je ID moet verzenden. Als je dit niet doet, zullen onze medewerkers je account als nog niet gecertificeerd registreren, waardoor je geen geld meer kan opnemen.

Hoe kan ik geld overboeken tussen mijn betFIRST-accounts? 

Je kunt cash geld overboeken tussen je betFIRST Sport- en betFIRST Casino-accounts via de Kassa onder het gedeelte Overboeking. Voer eenvoudig het bedrag in dat je wilt overboeken en klik om te bevestigen.

Hoe stel ik Reality Check waarschuwingen in op mijn account?

Om je speeltijd te beheersen kan je een Reality Check waarschuwing instellen. Om gebruik te maken van deze Reality Check tool, volg alsjeblieft deze stappen:

  • Log in op je betFIRST account.
  • Ga naar de Mijn Account sectie van de Kassa.
  • Selecteer het Reality Check tabblad.
  • Kies het product waar je je waarschuwing voor wilt instellen.
  • Wijzig jouw instellingen om de tijdsperiode in te stellen.
  • Vul je wachtwoord in om de wijzigingen op te slaan.

Eens ingesteld zal er een pop-up waarschuwing verschijnen als herinnering dat je voor de gespecifieerde tijdspanne ingelogd bent. Indien je ingelogd blijft ontvang je na dezelfde tijdspanne nog een waarschuwing zodat je je speeltijd in de gaten kan houden.

De Reality Check tijd begint te lopen zodra je inlogt. Indien je enige wijzigingen doorvoert, zal de nieuwe instelling ingaan vanaf de volgende keer dat je inlogt.

Indien je de waarschuwingen vaker wilt ontvangen, zullen de wijzigingen meteen van toepassing zijn, maar als je ze minder vaak wil ontvangen duurt het 24u voor dit wordt toegepast.

Overweeg ook dat de standaardinstelling 10 minuten is, dit volgens de lokale wetgeving.

Hoe kan ik mezelf uitsluiten?

Indien je je zorgen maakt dat je risico loopt om een gokprobleem te ontwikkelen of je op dit moment een gokprobleem hebt, je kan jezelf uitsluiten voor een specifieke periode van 24u, 7 dagen, 1 maand, 6 maanden of permanent. Om gebruik te maken van deze Zelfuitsluitingstool moet je deze stappen volgen:

  • Log in op je betFIRST account.
  • Ga naar de Mijn Account sectie van de Kassa.
  • Selecteer het Zelfuitsluitingstabblad.
  • Kies het product waar je je zelfuitsluiting voor wilt instellen.
  • Wijzig jouw instellingen om de tijdsperiode in te stellen.
  • Vul je wachtwoord in om de wijzigingen op te slaan.

Gedurende een periode van zelfuitsluiting zal je je account niet kunnen gebruiken om te wedden of te spelen, maar je zal nog altijd kunnen inloggen om enig saldo af te halen. Het zal niet mogelijk zijn om je account om enige reden te heropenen, en betFIRST zal er alles aan doen om enige accounts die je opent op te sporen en te sluiten.

We verwijderen je ook uit onze marketing databases, maar we raden ook aan dat je betFIRST uit je notificaties verwijderd en je custom inbox uitschakelt.

Hoe check ik mijn speelgeschiedenis?

Om een duidelijk en gedetailleerd overzicht te hebben van de spellen die je speelde, kan je de Speelgeschiedenis sectie op elk moment bezoeken. Al wat je moet doen is de Speelgeschiedenis sectie selecteren in het Mijn Account menu.

In deze sectie kan je de tijdsperiode van jouw keuze selecteren om al je spins per spel en per dag te zien.

Hoe open ik een Cash Card account?

Je kan op elk moment een Cash Card account openen zelfs als je al geregistreerd bent op betFIRST. Al wat je moet doen is naar één van onze vele shops over het hele land gaan en het Cash Card registratieformulier invullen. Aan de kassa van de shop kan je cash op je Cash Card crediteren om weddenschappen te plaatsen op betFIRST, op de desktop of mobiele versie.

Eens je account gecreëerd is, krijg je wannneer je inlogt de kans om of met je online of met je Cash Card te spelen. Je bent helemaal vrij om te kiezen welke account je wil gebruiken. Daarna kan je overschakelen van de ene account naar de andere wanneer je maar wilt. Het is echter niet toegestaan om geld over te zetten tussen de twee.

Om alle details omtrent de Cash Card te vinden, bezoek onze specifieke sectie.

Stortingen en Uitbetalingen

Hoe maak ik een storting?

Je kunt eenvoudig en geheel veilig geld storten. Log in op de site en klik rechtsboven op 'Storten'. Hier vind je de verschillende betaalmethodes die we aanbieden.

Kan ik een storting maken met mijn bankkaart?

Ja, je kan op onze website met een bankkaart een storting te maken. Dit is mogelijk door gebruik te maken van onze beschikbare e-wallets: Bancontact, Checkout en Hipay.

Kan ik storten met een overschrijving?

Ja, het is mogelijk om op onze website te storten met een overschrijving. Je dient echter wel in staat zijn om onze klantendienst van bewijs van betaling te voorzien om de betaling te valideren.

Wat betekent IBAN en waar kan ik dit vinden?

IBAN staat voor 'International Bank Account Numner' en wordt gebruikt om op internationale schaal bankrekeningen te identificeren. Het is een unieke standaardcode die internationaal gebruik wordt om betalingen te verwerken. Het garandeert de veiligheid van je internationale betalingen. Je kunt jouw IBAN terugvinden in je rekeninggegeven (RIB). Het is opgemaakt uit 27 tekens (waarvan 2 letters aan het begin) en bevat een RIB, een tweeletterige landcode (BE voor België) en een controle getal bestaande uit 2 cijfers.

Wat betekent BIC/SWIFT en waar kan ik dit vinden?

BIC staat voor 'Bank Identifier Code' en is de unieke identificatiecode van jouw bank. Het wordt gereguleerd door een bedrijf genaamd SWIFT (Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication) Het wordt gebruikt om je bank meteen te kunnen identificeren en er tegoeden naar over te maken. Jouw BIC vind je op je bankafschrift en bestaat uit 8-11 tekens. Afhankelijk van je betalingsvoorkeuren zijn er 5 opties om uit te kiezen bij het maken van opnames.

Alle spelers kunnen bankoverschrijvingen gebruiken. Om ervoor te zorgen dat een correcte en veilige opname wordt uitgevoerd, moet je ervoor zorgen dat de kaart die je gebruikt dezelfde is als de kaart die op je spelersaccount is geregistreerd.

Voor diegenen die Paypal gebruiken om stortingen te doen op de site, is het ook mogelijk om geld op te nemen via hun Paypal-account.

Evenzo kunnen Skrill-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun Skrill-account.

Evenzo kunnen NETELLER-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun NETELLER-account.

Evenzo kunnen Paysafe-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun Paysafe-account.

Evenzo kunnen Checkout-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun Checkout-account.

Evenzo kunnen MuchBetter-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun MuchBetter-account.

Evenzo kunnen CASHlib-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun CASHlib-account.

Evenzo kunnen Trustly-gebruikers zowel stortingen als opnames verrichten via hun Trustly-account.

Hoe vraag ik een uitbetaling aan?

Ga in je account naar de Kassa en klik vervolgens op 'Uitbetalen'. Voer je rekeninggegevens in en bevestig je verzoek. Je uitbetalingsverzoek zal zo spoedig mogelijk door onze betaalpartner worden verwerkt.

Houd er rekening mee dat dit meerdere dagen in beslag kan nemen als het spelersaccount eerst geverifieerd moet worden.

Kan ik een uitbetaling annuleren en het geld op mijn account terugzetten?

Je kan een uitbetaling annuleren en het bedrag terugzetten op je account om vervolgens verder te spelen. Om een uitbetaling te annuleren, dien je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantendienst via e-mail, telefoon of chat.

Hoe kan ik mijn stortingslimieten instellen?

Bij betFIRST willen we je zoveel mogelijk hulp bieden om je spelactiviteiten op een verantwoorde manier te beheren en daarom zijn er restrictiemogelijkheden om je te beschermen terwijl je aan het spelen bent.

Je kunt deze tools gebruiken voor al onze producten en je eigen stortingslimieten instellen. Het is belangrijk om jezelf limieten te stellen en te weten wanneer je moet stoppen. Het is de verantwoordelijkheid van iedere speler om zich er bewust van te zijn hoe belangrijk het is om zijn eigen limieten in te stellen. Op die manier kan je voorkomen dat je te veel geld uitgeeft aan kansspelen, of dat je het plezierige aspect van de activiteit uit het oog verliest. Het is belangrijk dat je zelf je limieten instelt en je hieraan houdt, om te voorkomen dat je als gevolg van kansspelen schulden maakt.

Overdadig spelen kan erg schadelijke gevolgen hebben. Als je niet in staat bent om je gokgedrag te controleren, raden we je aan om niet te wedden op onze website.

Bepaal de stortingslimieten om bij te houden hoeveel je uitgeeft

Blijf in controle over het spel - en je geld - door je eigen limieten in te stellen voor stortingsbedragen, zodat je zelf kunt bepalen hoeveel geld er op je rekening komt. Je kunt ervoor kiezen om deze bedragen per dag, per week of per maand in te stellen. Om gebruik te maken van deze stortingslimieten moet je deze stappen volgen:

  • Log in op je betFIRST-account
  • Ga naar het gedeelte Mijn account van de Kassa
  • Selecteer de Mijn limieten tab
  • Kies het product dat je zelf wilt beperken
  • Wijzig je instellingen om de tijdsperiode en stortingslimieten in te stellen
  • Voer je wachtwoord in om de veranderingen op te slaan.

Houd er rekening mee dat limieten op elk moment kunnen worden verlaagd of verhoogd.

In overeenstemming met de Belgische wetgeving wordt de limiet onmiddellijk geactiveerd wanneer je voor het eerst je eigen limiet instelt. Als je je limiet verlaagt, wordt de nieuwe limiet op verzoek binnen 72 uur actief. Als je je limiet verhoogt, wordt de nieuwe limiet op verzoek binnen 72 uur actief.

Volgens de lokale wetgeving, kunnen alle spelers die een account openen vanaf 1 maart 2020 niet langer meer dan € 500 per week storten.

Waar kan ik de stortingen en uitbetalingen die ik deed nakijken?

Om een duidelijk en gedetailleerd overzicht te hebben van de financiële transacties die je maakte sinds je je registreerde op betFIRST kan je onze Geschiedenis sectie bekijken. Deze is onderverdeeld in vier subsecties (Aangevraagde Uitbetalingen, Gevalideerde Uitbetalingen, Gemaakte Stortingen & Gemaakte Transfers). Al wat je moet doen is naar de kassa navigeren en de Geschiedenis sectie of de subsectie die je wil zien selecteren.

In deze sectie kan je de tijdsperiode van jouw keuze selecteren om al je stortingen, uitbetalingen en transfers na te kijken. Op deze manier vind je makkelijk het bedrag en de ID van elke transactie evenals de betaalmethode die je gebruikte.

Technische problemen

Wat moet ik doen als er sprake is van een technisch probleem op de website?

Wij doen al het mogelijke om ervoor te zorgen dat de website altijd goed functioneert. Echter, soms komt het voor dat er storingen optreden bij bepaalde elementen. Wij kunnen je in dat geval adviseren om geduldig te blijven en je browser te vernieuwen. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. Deze is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Marketing

Om de nieuwsbrief te kunnen ontvangen moet er een geldig e-mailadres gekoppeld zijn aan je spelersaccount. Als je de nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen kun je ons een mail sturen of klikken op de link ‘uitschrijven’in de nieuwsbrief.

Het aantal legitieme e-mails van betFIRST dat automatisch verwijderd wordt of wordt doorgestuurd naar de spam-folder of ongewenste e-mail neemt alsmaar toe als gevolg van nieuwe anti-spam filters die software- en andere providers installeren.

Via deze link vind je een aantal eenvoudige stappen, die je kunt volgen om ervoor te zorgen dat onze e-mails in je INBOX terechtkomen, waaronder de uitleg over hoe je betFIRST aan je veilige lijst of toegestane afzenderslijst kunt toevoegen op jouw e-maildienst of ant-spam software.

Volgens de GDPR richtlijnen heb je recht om je marketingvoorkeuren op elk moment te bekijken en te wijzigen. Al wat je moet doen is:

 

  • Ga naar de Mijn Account sectie van de Kassa.
  • Selecteer het Voorkeuren tabblad.
  • Wijzig je toestemming per communicatie kanaal.

 

Je kan bijvoorbeeld beslissen marketing e-mails te ontvangen en geen marketing SMS'en meer te ontvangen.

Om jezelf op de hoogte te houden moet je een oogje houden op je Inbox. Op deze manier kom je alles te weten over de nieuwste functies en informatie omtrent je account. Al wat je moet doen is het Post icoontje in de hoek rechts onderaan op desktop, en in het hamburger menu op mobiele toestellen, klikken.

Je wordt altijd op de hoogte gesteld van nieuwe berichten daar het Post icoontje je het aantal ongelezen berichten in je inbox toont.

Indien je deze functie wil uitschakelen, kan je dit op elk moment doen door de schakelaar bovenaan de Inbox uit te schakelen.

Indien je aangepaste Push Notificaties wil inschakelen moet je simpelweg toestemming geven tijdens de opt-in vraag die getoond wordt als je inlogt.

Merk op dat deze pop-up niet automatisch elke keer verschijnt. Daarom kan het zijn dat je deze dienst moet inschakelen via de instellingen van je browser of App.