betFIRST Casino FAQs(Terug)

Hier vind je alle benodigde informatie en antwoorden op je vragen!

Accountbeheer

Hoe kan ik me registreren op betFIRST?

Registeren is gratis. Wacht dus niet langer en profiteer meteen van ons geweldige welkomstaanbod. Het kan niet makkelijker: klik’ aan de linkerbovenkant van de home page op ‘Registreren en vul het formulier in. Voltooi je registratie door op ‘Account openen’ te klikken.

Kan ik meerdere accounts openen op betFIRST?

Op betFIRST is uitsluitend één account per speler toegestaan. Het openen en gebruiken van verschillende accounts is in strijd met onze algemene voorwaarden en kan leiden tot blokkering of sluiting van de betreffende accounts.

Wat kan ik doen als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord ben vergeten?

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’ aan de rechterbovenkant van de home page en het formulier invullen.Vervolgens wordt er een nieuw tijdelijk wachtwoord gestuurd naar je e-mailadres. Wij raden sterk aan om dit wachtwoord te veranderen bij de eerst volgende keer dat je inlogt.

Hoe kan ik mijn account blokkeren of sluiten?

Als je je betFIRST-account tijdelijk wilt blokkeren, kun je inloggen en aan de rechterbovenkant van de pagina voor ‘Mijn Account’ kiezen. Klik vervolgens in het menu aan de rechterkant op ‘Blokkeer mij’. Als je na afloop van de gewenste periode je account weer wilt gebruiken, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dit geldt ook als je je account permanent wilt laten sluiten.

Stortingen en Uitbetalingen

Hoe maak ik een storting?

Je kunt eenvoudig en geheel veilig geld storten. Log in op de site en klik rechtsboven op 'Storten'. Hier vind je de verschillende betaalmethodes die we aanbieden.

Waarom kan ik mijn creditcard niet meer gebruiken om een storting op mijn account te maken?

Allereerst gelieve na te gaan of het nummer van de creditcard en de veiligheidscode (3 cijfers op de achterkant) juist zijn ingevoerd. Gelieve ook na te gaan of de begin- en einddatum juist zijn. Wij willen je tevens adviseren om contact op te nemen met je bank om te controleren of je creditcard wellicht onderhevig is aan beperkingen. Mocht het probleem aanhouden, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantendienst.

Hoe vraag ik een uitbetaling aan?

Ga in je account naar de Kassa en klik vervolgens op 'Uitbetalen'. Voer je rekeninggegevens in en bevestig je verzoek. Je uitbetalingsverzoek zal zo spoedig mogelijk door onze betaalpartner worden verwerkt.

Houd er rekening mee dat dit meerdere dagen in beslag kan nemen als het spelersaccount eerst geverifieerd moet worden.

Kan ik een uitbetaling annuleren en het geld op mijn account terugzetten?

Je kan een uitbetaling annuleren en het bedrag terugzetten op je account om vervolgens verder te spelen. Om een uitbetaling te annuleren, dien je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantendienst via e-mail, telefoon of chat.

Bonussen

Hoe kan ik een bonus gebruiken?

Alle bonussen hangen vast aan voorwaarden die moeten worden gerespecteerd. Winsten mogen enkel worden uitbetaald van zodra aan deze voorwaarden wordt voldaan. Je kan onze algemene bonusvoorwaarden vinden door hier te klikken.

Als je geen gebruik wilt maken van een bonus die ontvangen hebt, neem dan voordat je een weddenschap plaatst contact op met onze klantendienst. Een iedere weddenschap, die geplaatst wordt nadat je een bonus hebt ontvangen, zal de bonus automatisch activeren.

Hoe kan ik zien of een bonus nog actief is?

Ga nadat je bent ingelogd naar het bonusgedeelte van je account. Aldaar vind je een tabel met je huidige actieve bonussen en je voorgaande bonussen.

Hoe kan ik een bonus bij laten schrijven?

 Je kunt van een bonuscode gebruikmaken door naar het \'Mijn Account\'-gedeelte van de website te gaan en vervolgens op \'Mijn Bonussen\' te klikken en je bonuscode in te voeren. Stortingsbonussen zullen automatisch worden bijgeschreven.

Technische problemen

Wat moet ik doen als er sprake is van een technisch probleem op de website?

Wij doen al het mogelijke om ervoor te zorgen dat de website altijd goed functioneert. Echter, soms komt het voor dat er storingen optreden bij bepaalde elementen. Wij kunnen je in dat geval adviseren om geduldig te blijven en je browser te vernieuwen. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. Deze is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Nieuwsbrief

Om de nieuwsbrief te kunnen ontvangen moet er een geldig e-mailadres gekoppeld zijn aan je spelersaccount. Als je de nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen kun je ons een mail sturen of klikken op de link ‘uitschrijven’in de nieuwsbrief.

Het aantal legitieme e-mails van betFIRST dat automatisch verwijderd wordt of wordt doorgestuurd naar de spam-folder of ongewenste e-mail neemt alsmaar toe als gevolg van nieuwe anti-spam filters die software- en andere providers installeren.

Via deze link vind je een aantal eenvoudige stappen, die je kunt volgen om ervoor te zorgen dat onze e-mails in je INBOX terechtkomen, waaronder de uitleg over hoe je betFIRST aan je veilige lijst of toegestane afzenderslijst kunt toevoegen op jouw e-maildienst of ant-spam software.