Betfirst Casino Betfirst Casino

betFIRST Casino FAQs(Terug)

Hier vind je alle benodigde informatie en antwoorden op je vragen!

Accountbeheer

Hoe kan ik me registreren op betFIRST?

Registeren is gratis. Wacht dus niet langer en profiteer meteen van ons geweldige welkomstaanbod. Het kan niet makkelijker: klik’ aan de linkerbovenkant van de home page op ‘Registreren en vul het formulier in. Voltooi je registratie door op ‘Account openen’ te klikken.

Kan ik meerdere accounts openen op betFIRST?

Op betFIRST is uitsluitend één account per speler toegestaan. Het openen en gebruiken van verschillende accounts is in strijd met onze algemene voorwaarden en kan leiden tot blokkering of sluiting van de betreffende accounts.

Wat kan ik doen als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord ben vergeten?

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’ aan de rechterbovenkant van de home page en het formulier invullen.Vervolgens wordt er een nieuw tijdelijk wachtwoord gestuurd naar je e-mailadres. Wij raden sterk aan om dit wachtwoord te veranderen bij de eerst volgende keer dat je inlogt.

Hoe kan ik mijn account blokkeren of sluiten?

Als je je betFIRST-account tijdelijk wilt blokkeren, kun je inloggen en aan de rechterbovenkant van de pagina voor ‘Mijn Account’ kiezen. Klik vervolgens in het menu aan de rechterkant op ‘Blokkeer mij’. Als je na afloop van de gewenste periode je account weer wilt gebruiken, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dit geldt ook als je je account permanent wilt laten sluiten.

Stortingen en Uitbetalingen

Hoe maak ik een storting?

Je kunt eenvoudig en geheel veilig geld storten. Log in op de site en klik rechtsboven op 'Storten'. Hier vind je de verschillende betaalmethodes die we aanbieden.

Waarom kan ik mijn creditcard niet meer gebruiken om een storting op mijn account te maken?

Allereerst gelieve na te gaan of het nummer van de creditcard en de veiligheidscode (3 cijfers op de achterkant) juist zijn ingevoerd. Gelieve ook na te gaan of de begin- en einddatum juist zijn. Wij willen je tevens adviseren om contact op te nemen met je bank om te controleren of je creditcard wellicht onderhevig is aan beperkingen. Mocht het probleem aanhouden, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantendienst.

Hoe vraag ik een uitbetaling aan?

Ga in je account naar de Kassa en klik vervolgens op 'Uitbetalen'. Voer je rekeninggegevens in en bevestig je verzoek. Je uitbetalingsverzoek zal zo spoedig mogelijk door onze betaalpartner worden verwerkt.

Houd er rekening mee dat dit meerdere dagen in beslag kan nemen als het spelersaccount eerst geverifieerd moet worden.

Kan ik een uitbetaling annuleren en het geld op mijn account terugzetten?

Je kan een uitbetaling annuleren en het bedrag terugzetten op je account om vervolgens verder te spelen. Om een uitbetaling te annuleren, dien je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantendienst via e-mail, telefoon of chat.

Hoe kan ik mijn stortingslimieten instellen?

Bij betFIRST willen we je zoveel mogelijk hulp bieden om je spelactiviteiten op een verantwoorde manier te beheren en daarom zijn er restrictiemogelijkheden om je te beschermen terwijl je aan het spelen bent.

Je kunt deze tools gebruiken voor al onze producten en je eigen stortingslimieten instellen. Het is belangrijk om jezelf limieten te stellen en te weten wanneer je moet stoppen. Het is de verantwoordelijkheid van iedere speler om zich er bewust van te zijn hoe belangrijk het is om zijn eigen limieten in te stellen. Op die manier kan je voorkomen dat je te veel geld uitgeeft aan kansspelen, of dat je het plezierige aspect van de activiteit uit het oog verliest. Het is belangrijk dat je zelf je limieten instelt en je hieraan houdt, om te voorkomen dat je als gevolg van kansspelen schulden maakt.

Overdadig spelen kan erg schadelijke gevolgen hebben. Als je niet in staat bent om je gokgedrag te controleren, raden we je aan om niet te wedden op onze website.

Bepaal de stortingslimieten om bij te houden hoeveel je uitgeeft

Blijf in controle over het spel - en je geld - door je eigen limieten in te stellen voor stortingsbedragen, zodat je zelf kunt bepalen hoeveel geld er op je rekening komt. Je kunt ervoor kiezen om deze bedragen per dag, per week of per maand in te stellen. Om gebruik te maken van deze stortingslimieten moet je deze stappen volgen:

  • Log in op je betFIRST-account
  • Ga naar het gedeelte Mijn account van de Kassa
  • Selecteer de Mijn limieten tab
  • Kies het product dat je zelf wilt beperken
  • Wijzig je instellingen om de tijdsperiode en stortingslimieten in te stellen
  • Voer je wachtwoord in om de veranderingen op te slaan.

Houd er rekening mee dat limieten op elk moment kunnen worden verlaagd, verhoogd of volledig kunnen worden verwijderd.

In overeenstemming met de Belgische wetgeving wordt de limiet onmiddellijk geactiveerd wanneer je voor het eerst je eigen limiet instelt. Als je je limiet verlaagt, wordt de nieuwe limiet op verzoek binnen 72 uur actief. Als je je limiet verhoogt, wordt de nieuwe limiet op verzoek binnen 72 uur actief.

Bonussen

Hoe kan ik een bonus gebruiken?

Alle bonussen hangen vast aan voorwaarden die moeten worden gerespecteerd. Winsten mogen enkel worden uitbetaald van zodra aan deze voorwaarden wordt voldaan. Je kan onze algemene bonusvoorwaarden vinden door hier te klikken.

Als je geen gebruik wilt maken van een bonus die ontvangen hebt, neem dan voordat je een weddenschap plaatst contact op met onze klantendienst. Een iedere weddenschap, die geplaatst wordt nadat je een bonus hebt ontvangen, zal de bonus automatisch activeren.

Hoe kan ik zien of een bonus nog actief is?

Ga nadat je bent ingelogd naar het bonusgedeelte van je account. Aldaar vind je een tabel met je huidige actieve bonussen en je voorgaande bonussen.

Hoe kan ik een bonus bij laten schrijven?

 Je kunt van een bonuscode gebruikmaken door naar het \'Mijn Account\'-gedeelte van de website te gaan en vervolgens op \'Mijn Bonussen\' te klikken en je bonuscode in te voeren. Stortingsbonussen zullen automatisch worden bijgeschreven.

Technische problemen

Wat moet ik doen als er sprake is van een technisch probleem op de website?

Wij doen al het mogelijke om ervoor te zorgen dat de website altijd goed functioneert. Echter, soms komt het voor dat er storingen optreden bij bepaalde elementen. Wij kunnen je in dat geval adviseren om geduldig te blijven en je browser te vernieuwen. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. Deze is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Nieuwsbrief

Om de nieuwsbrief te kunnen ontvangen moet er een geldig e-mailadres gekoppeld zijn aan je spelersaccount. Als je de nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen kun je ons een mail sturen of klikken op de link ‘uitschrijven’in de nieuwsbrief.

Het aantal legitieme e-mails van betFIRST dat automatisch verwijderd wordt of wordt doorgestuurd naar de spam-folder of ongewenste e-mail neemt alsmaar toe als gevolg van nieuwe anti-spam filters die software- en andere providers installeren.

Via deze link vind je een aantal eenvoudige stappen, die je kunt volgen om ervoor te zorgen dat onze e-mails in je INBOX terechtkomen, waaronder de uitleg over hoe je betFIRST aan je veilige lijst of toegestane afzenderslijst kunt toevoegen op jouw e-maildienst of ant-spam software.